søndag den 2. april 2017

Du kan kende mig på den fedtede glorie.

Jeg glemmer nemlig at pudse den, når jeg har travlt med at:




.. holde mund, når lillesøster E og jeg får 'rabat' på regningen, fordi de glemmer at slå drikkevare ind.

.. tørre fingrene af i mine strømper, når jeg har spist pomfritter og ikke gider hente servietter.

.. blive lidt lykkelig, når min kæreste laver en ret der kræver en hel parmasanost og beregnet til 4 personer, og æder resterne til natmad. Koldt. Direkte ud af gryden.

.. bagtale bekendte i Ikea, med dæknavnene "Nik og Jay", i fald nogle skulle overhøre det.

.. eksploderings-åbne min tupperware og sparker tre fetatern og en halv frikadelle under komfuret med foden, da kollega træder ind i køknet.

.. finde lakrids under stol og helt uden at tænke over det, propper den i munden, og tænkte: "Fuck. Nå. Nu er det for sent"

.. "vaske gulv" ved at smide opvredet karklud på udvalgte pletter i køkken og under spisebord, og plante flutsko oven på, gnide plet væk og gå til næste kaffe-dryp.

.. opdage at jeg har lavet skrammelæg af 6 dage for gamle æg, og æder dem alligevel. Og da de smagte fint, stadig brugte de tre sidste dagen efter.

.. bøvse ufrivilligt og pinligt højt Føtex, efter at have bundet noget nær en halv liter danskvand.

.. give borgerne alle de gule vingummier, så der er flere lakridser tilbage til mig selv.

.. griner af manden der slår hovedet mod loftet i bussen.

3 kommentarer:

  1. 1) gider du sende mig de gule vingummier (de er de bedste)
    2) de fleste fødevare kan holde sige længere end sidste salgsdato/holdbarhedsdato... det er jo kun henholdsvis sidste dag butikken må sælge det og sidste dag producenten garantere holdbarheden. og æg er nemme at teste en beholder med koldt vand, æg i ligger det på bunden er alt godt https://www.youtube.com/watch?v=r-CwPritx-c

    SvarSlet
    Svar
    1. A) Det vil jeg gøre B) Det ved jeg, det er jo netop derfor, jeg ikke er sart :)

      - A

      Slet
    2. YEA
      hvorfor skulle man også være sart hvis man har sundfornuft, her ryger ting først ud når det ikke kan bruges (så jeg ligeglad med dato)

      Slet