mandag den 24. april 2017

Disneyglæde, tegnelykke og voksenvin.

En dejlig uge er gået, som bla. har budt på en hel del nostalgiske gensyn med barndommens glæder. Nok er jeg 26, men der er et utal af situationer, hvor begejstring kan vækkes, som var det 1998, og denne uge bød på flere af slagsen. 

Dagene gik nemlig med at jeg ffik:


.. set Beauty and the Beast, og været en smule forelsket i Udyret. 

.. måske fordi jeg hele dagen havde varmet op med meme-konkurrence med Lillesøster E, der også glædede sig helt vildt. 

.. Købt nye tuscher til krea-hygge aften med min mand. At åbne en hel ny pakke, giver bare en mini lykkerus. 

.. blandet slik i skål på job, akkurat som i barndomshjemmet, når der var købt 10 poser Haribo i Bilka, og DisneySjov skulle ses. "Tag ti stykker"-stilen. Total hyggeligt. 

.. udlignet barndommen, grint, hygget og drukket voksenvin med K (og sladret med ord og fraser, der bestemt ikke fandtes i vores ordforråd i 1998).

.. tømmermændsbrunchet den og gået lang solskinstur med veninde. 

.. nydt solskin i gårdhaven.

.. hørt Albertes børnehits på barselsbesøg og blevet total hjernevasket af alle mine glemte favoritter - den er så sød den cd! 

.. drukket helligdagskaffe og skrevet shoppeseddel. Resultatet blev som altid mere omfattende, men mere om det en anden dag. 


2 kommentarer:

  1. Skønt at finde sit indre barn sådan en dag.
    Så i filmen eller tegne filmen, var altid lidt misundelig på at Belle fik et bibliotek.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi så den nye i biografen. Jeg drømmer også om netop den foræring en dag (:

      - A

      Slet