mandag den 13. marts 2017

3 liter vin, børnefødselsdag og piberygning.

I sidste uge havde jeg taget fri. At få brev om at have feriedage, der skal fyres af, er en trussel jeg forstår at værdsætte, og nu skulle det være. Så bortset fra en lille formiddagstjans fredag, har jeg bare nydt, nydt, nydt at gøre lige hvad, jeg kunne tænke mig. I 7 døgn. Og jeg ville det hele. Det endte som altid med, at den ene aftale bed den anden i røven mange af dagene. Dette var især grundet en masse samsovning med min kære mand, men det var på alle måder skønt - og jeg desuden fik også solohygget for fuld smadder fredag aften, efter besøg af søde K. Så selvom vasketøjet fra mandag stadig lægger usammenlagt i Ikea-net, var det en ualmindelig lækker uge.

 Dagene forløb således: 


Dag 1: Mandags-tøjvask efterfulgt af mandagsvin hos K.

Dag 2: Tirsdagstømmermænd og kærestehygge.

Dag 3: 6 måneders fødselsdag for yndlingsbaby.. 

.. og derefter onsdagskylling med min søde herre. 

Dag 4: Opvågning i kærestebolig for 2 nat i træk, heldagsbesøg hos mor og far, tidsnok til latenight overnatningsvisit af mand.

Dag 5: Formiddagsjob fra 11-15, og direkte kaffebesøg af søde K (og Lis Sørensen på lyd).

.. efterfulgt af en tur i Salling og biblioteket til 20.30, hvorfor resten af aftenen blev brugt med bogstak og chokorug. 

Dag 6: Lørdags-søstre date på Aalborg Teater.

.. og lørdagsvin med veninde tilklokken sent. 

Dag 7: Sovenlænge og solskinsgåtur ink. kigge-på-folk pause inden pick up..

.. hvor min kæreste og jeg blev enige om at hente mad, både af den grønne slags. 

.. og den slags der søles ind i hasselnøddesirup. 


Alt i alt en perfekt ferieuge - håber jeres var mindst lige så god. 

6 kommentarer:

  1. Mandagsvin burde virkelig indføres som fast punkt på mandags-dagsordenen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det burde være en menneskeret!

      - A

      Slet
  2. En uke fri er terapi for kropp og sjel. Selv jobber jeg redusert stilling med fire arbeidsdager og deretter fem fridager. Det oppleves nesten som magisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg arbejder også deltid og er derfor kun på job tre-fire vagter pr uge, det er nemlig luksus (:

      - A

      Slet
  3. Det ser jo helt perfekt ud, Anne. Jeg er glad for, at jeg først ser det fredag aften, for nu har jeg weekend og kan også slappe af - ellers kan man jo blive helt misundelig. :) Min sidste uge var nu også ret fantastisk med Jyllandsbesøg og andre gode ting. Flere af den slags uger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var temmelig perfekt - dine Jyllandsindlæg ser også dejlige ud :D

      - A

      Slet