søndag den 19. februar 2017

Tre favoritter.



Nye sager er altid dejligt, og idag viser jeg 3 af mine favorit-nyerhvervelser frem, som har vakt glæde her i februar. Lidt til boligen, lidt til gaderoben og lidt til køkkenskabet. Det er ikke dårligt.

Er du også faldet over noget ekstra godt, i den seneste tid?

1. Mine nye forårs-sko fra Ca:shot - glæder mig til at få dem i brug, når den står på fødselsdag x 2 i næste uge.

2. Min fantastiske Flora-flødekande, givet i bare-fordi-gave af vores søde mor.

3. Balsamico glace med hindbær, som er fantastisk i tomatsalat - 10 kr. i Aldi.

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sko! Nu bliver man jo helt fristet..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sanne, jeg er også helt forelsket i dem!

      - A

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, det synes jeg også, så de måtte altså med hjem - og det synes min kæreste heldigvis også (:

      - A

      Slet
  3. Smuk, smuk flødekande! Love it! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Tænkte den måtte også få en blomst i, så den kunne stå fremme på bordet (:

      - A

      Slet