mandag den 27. februar 2017

Chokofant-chancer, 80'er fromage og marcipanbrøds-malefest.


Ja, så løb endnu en dejlig uge af stablen.
Både en doven og samtidig travl uge af sin slags. Der var nemlig fire arbejdsdage og en masse gøgl, så det blev 7 døgn hvor jeg har fejret to dejlige fødselsdage, været på to venindedates, kørt had på stormvejret og taget bussen på job (og gået hjem fra Arkaden i susevejret i kl 23-15, da vagten var slut. Alt for ikke at tage broen i stiv kuling), nydt at ligge på langs hjemme ved min kæreste, spise i sengen og se Skatteøen, bøffet snolder på job og leget med malebog derhjemme. Det er sørme hårdt, at være mig, ikke?

I kan få lov at se det hele her, hvor billederne bevidner, at jeg netop fik:


.. overbevist mig selv om, at der var en chance for, at kommunen mente at personale-gruppen også måtte få en pose af bostedets fredagsslik til kontoret. Borgerne var hvertfald enige om, at heppe på at det måtte stå et sted i reglementet. 

.. Været på dejlig shoppedate ink. kaffepause  og evig tøsesladder.

.. Taget på søndagsudflugt til Kunsten med veninde.

.. Fejret vores søde mor med 80'er menu af den bedste slags med indbagt mørbrad og flødekartofler. 

.. Og ikke mindst ananasfromage. Så grim og fantastisk en dessert, skal man lede længe efter. Generelt var det en ufattelig hyggelig aften, hvor timerne fløj afsted. 

.. Hygget lidt med min malebog, marcipanbrød og lydbog, inden min kæreste kiggede forbi. 

.. Fået et dejlig gå-turs lift på job af yndlings K. 

.. Glædet mig til foråret, og ageret med-vælger til frøsortimentet i min kærestes mini-drivhus. 

.. Lørdagshygget med søde mennesker. 

.. Været på kaffevisit hos den sødeste dreng og mor.

.. Lavet sour-drink contest med rararber/jordbær og ananas-grape - jeg hepper på den sidste. 

2 kommentarer:

  1. Wow, der ser bare mega hyggeligt ud! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Nu ved jeg ikke hvilke foto du hentyder til, men en del hygge er bestemt gledet hen over ugen (;

      - A

      Slet