mandag den 6. februar 2017

Bagsiden af medaljen; om at dobbeltdate.




Idag, står den på hviledag - solohygge, afslapning, hverdags-forkælelseschiller; kald det hvad du vil. 
For ja, som I kan se på min kalender, har jeg nemlig ikke haft det der ligner sådan en, i den foregående uge. 
Jeg har nemlig dobbelt-datet godt og vel alle dagene. Ikke på den der desperate Tinder-facon, men den der, hvor at dagene har været stoppet med gode mennesker og arbejde, i en grad så man næsten ikke har fået pusten. På en skønne måde altså, hvor jeg fx. sover hos min kæreste inden jeg skal møde i en aftenvagt eller hvor muligheden byder sig for, at se flere dejlige mennesker på samme dag. Det er jo sådan set luksus, ikke? Det synes jeg. Men jeg var en liiiille smule rundtosset igår efter fem arbejdsdage med aftaler lige op til, alle dagene i træk. Især fordi jeg ikke har haft så meget som 3 sammenhængende vågne timer i eget hjem, borset fra mandag, fra jeg vågnede kl. 11 og cyklede på besøg kl. 14. Så mit hjem er lidt i forfald. På møgbeskidt-alt-flyder-tomt-køleskab-efter-weekendenvagternes-madpakke-udrydning-er-ovre-måden.

Så idag trækker jeg lige stikket ud; jeg har sovet længe, læst tøsebøger i sengen indtil nu og været uduelig, inden jeg nok må tage fat på lidt husligt - i hvertfald den del der med at få handlet. Og forhåbentlig støvsuget. Nu må vi se. Snart vanker der hvertfald et bad, morgenkaffe, morgenmadshentning og så må jeg se, hvad dagen bringer.

Håber jeres mandag bliver ligeså skøn.



2 kommentarer:

  1. Det lyder som en fantastisk idé. Sådan en dag får jeg også altid brug for, når der har været lidt for meget fart over feltet i en periode :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare skønt og fik fuldt udbytte af den, så ikke meget fornuft men meget hyggeri - det dur (:

      - A

      Slet