mandag den 12. december 2016

2 x fri buffet, fredagsslik til folket og post-it forvirring.


Sidste uge fløj afsted. De to første dage blev brugt i Budapest, og så snart jeg var hjemme i Danmark, var der en masse juleri og job der skulle indhentes. På den gode måde. For hold op, jeg må siges at have hygget mig - og selvom der jo altid er trivielle pligter, bar arbejdsdagene også præg af, at beboere og pårørende var i svært god julestemning. Ikke dårligt!

Dagene gik med at jeg fik:


.. delt rejsegaver ud og julehygget hos vores søde forældre (og forsøgt at plage mor til, at frem-strikke/hækle alverdens flotte sager fra hendes kreabøger).

.. formået ikké at skyde nogle i lufthavnen, trods dette kø-kaos i 2 timer.

.. hentet 4 tallerkner sushi, og været på lykke/bræk-grænsen på samme tid på venindedate. 


.. Været forvirret over, om denne seddel var smidt ud... eller om vedkommende var i tvivl om, om skraldespanden skulle ændre position på kontoret? 
.. Fundet Mor's fine flagranke frem og pyntet op. 

.. Glædet mig over "den krøllede citron" da vi ramte DK og hentede mad på hjemvejen til Aalborg - et festligt 80'er look der aldrig går af mode. 


.. Været på dejligt besøg med søde mødre, med søde børn. 

.. Forbedret min arbejdsweekend markant, ved at foreslå om jeg ikke burde hente slik. Man har jo selv ansvar for at højne arbejdsmiljøet, ikke?

.. Allerede savnet Budapest en smule, da jeg så dette billede på min mobil. 
.. Været til Jule-brunchbuffet på Helmuth med hele familien - der var ikke et øje tørt. Så hyggeligt og lækkert. 

2 kommentarer:

  1. Ser så hyggeligt ud, meget af det! Er flagrante hjemmelavet? Får lyst til at kopiere ideen;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den ja, i forskellige former for karton/papir med motiv (fåes i Søstrene Grene, Tiger, Bog&Ide mv). Min mor har lavet den til mig, og er stadig så glad for den :D
      Selve flaget er blot klippet dobbelt, så det kan foldes på midten. Så når flaget er klippet, limet over alt, bliver det bøjet om snorren, hvortil selve krydset pålimes flaget med hvide kartoner-stænger på hver side af ranken :)

      - A

      Slet