lørdag den 19. november 2016

Suk!


Så sidder man her. I en bus. Med tømmermænd, som åbenbart er af en anden dimension, nu hvor man sådan er fyldt 30. Hvad sker der? Plejer at drikke væsenligt mere, og tømmermændene plejer, at fordampe nogenlunde i takt med min fødder rammer gulvet - med visse undtagelser, selvfølgelig.
Men nu sidder jeg her - træt, salthungrende og mere morgengrim end hvad rimligt er. 
Håber fødselsdagens andre gæster bærer over med mig, eller der sker noget mirakuløs med mine store trætte kinder og resten af mit trediveårs-korpus ganske straks. 
Ville ønske, at jeg kunne satse på, at lære noget af dette - men givet min historie er det vist ikké noget, som jeg skal sætte alt for mange penge på.
Mon der serveres cola til brunch, egentlig ? Jeg krydser fingre.

God lørdag!

 - K

1 kommentar:

  1. Det skal der da være! Ellers er det ikke rigtig brunch (men så igen, hvis jeg skulle servere det, havde jeg nok ikke tænkt på cola...)

    Ville ønske, keg kunne sige til dig, det bliver bedre med alderen, men det ville jo være løgn. Det er der til gengæld så mange andre ting, der gør ;)

    God bedring :*

    SvarSlet