onsdag den 2. november 2016

Nu er der under en måned til..


Og jeg har allerede:



- Spist årets første Juleskum. Flere gange, vel at mærke.
- Sunget heeele "Højt fra træets grønne top" for en af mine borgere, hele tre gange, mens vi gik tur på gangen.
- Set årets første Julefilm - Arthur og Julemanden, faldt valget på.
- Set 1/2 sæson af Pyrus på computeren en nat, jeg ikke kunne sove.
- Fået tilsendt billeder af årets chokolade-julekalender, som vores søde Far altid udvælger motiv på og uddeler til os tre børn.
- Sagt: "EJ, hvor det dufter af jul" 1000 gange, når min kæreste har tændt sit gaskomfur med tændstikker.
- Arrangeret 1. søndag i advents-middag med familien, der dog falder allerede d. 20/11, da vi ikke alle sammen kan d. 27. Men pyt, jo før, jo bedre!
- Købt det først glas kirsebærsauce og blandet op i vaniljeskyr, bare fordi det smager liiidt hen ad risalamande, hvis man smider hakkede mandler på toppen.
- Hørt Kit's og min Jul-playliste med alle Julekalender-hits fra 90'erne.
- Købt min kærestes 13 pakkekalender-pakker (mangler nu kun bånd og papir)

... Så'eh, fik jeg sagt, jeg glæder mig?

15 kommentarer:

  1. Uh, jeg glæder mig også! Eeeelsker december :-)

    SvarSlet
  2. Ejj, jeg kom til at pynte op allerede i efterårsferien, og jeg har allerede sat flere kilo dårlig tysk chokolade til livs (de dersens ringe med krymmel på....)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah, jeg er mere på en god gang bridgeblanding - især hasselnødchokoerne.

      - A

      Slet
  3. Jeg er ikke helt så godt med som dig, meeen jeg glæder mig stadig ustyrligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh, du har også en måned endnu - du når det, er jeg sikker på :D

      - A

      Slet
  4. Du er da den vildeste julenisse :D
    Jeg venter til første advent, men så...!

    (ok, det sidste er lidt løgn, for jeg skal have købt ind til en pakkejulekalender i løbet af de kommende uger...)

    SvarSlet
  5. December er det bedste <3 Jeg glæder mig helt åndssvagt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også så hyggeligt - juleaften i sig selv er også fin, men decemberhyggen er vigtigere (:¨

      - A

      Slet
  6. Yes yes yeeeessss, jeg tæller også bare dagene til jul (og december)! :-) Desværre må jeg først pynte op herhjemme i 1. advents-weekenden, så jeg går og tripper lidt!

    Knus!
    Rikke / Søndagshjerte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hyggeligt! Jeg pynter ikke så meget - lidt glaskugler og min flagranke, lavet af vores mor er mit max :D

      - A

      Slet
  7. Juhuuuu! Skide god liste du har lavet :-)))

    Jeg har allerede købt kalenderlys, adventslys og julekrydderier!
    Oooog købt ALLE Håndværkerens adventsgaver! :-D

    - Smil fra Pigepaatvaers

    SvarSlet
  8. Lyder som en perfekt start på november... Glæder mig så meget til december i år.

    Knus <3

    SvarSlet