lørdag den 1. oktober 2016

.. men jeg arbejder på sagen


Jeg kan, i en alder af hele 30 år, stadig væk ikke:

 - se fidusen i Vild Med Dans.
Troede faktisk heller ikke andre kunne, men må indrømme, at jeg er blevet klogere denne sæson. Var faktisk overbevist om, at det var afslutte for år siden. 

 - få min næsebor til, at blafre på kommando. 
Min ven sender jævnligt snaps, og kræver opdateringer. Han bliver altid skuffet over de videoer, som jeg sender retur.

 - lide hverken pasta, ris (pånær i sushi), karry eller hvidløg.
Havde ellers lovet mig selv, at jeg ikké ville være en kræsen voksen. 

 - forstå eller læse store tal.
Alt over 3 tal i rap får mit alarmberedskab i gang, og der går en form for klap ned. Godt der er lommeregner på mobilen.

 - støvsuge. Sådan pænt og rigtigt.
.. men det har vist mere noget med den mængde øvelse, som jeg rent faktisk har i det, at gøre. 

- sige 'nej tak' til blandselvslik.
Den form for e-nummer-tapas har bare en særlig plads i mit hjerte. 

 - vide hvad der er relevant, at kunne som voksen.
Den med næsen er jeg faktisk lidt i tvivl om.

 - gå tidligt i seng.
Man vokser åbenbart ikke fra det med at være b-menneske. Skal jeg tidligt op, så får jeg lidt søvn. 

 - det er med bucket lists. 
Hvor får folk ideerne fra? Og hvordan ved de, at det netop er det, som de bare må og skal før de stiller træskoene?

 - forligne mig med de mange, mange grå hår, som stadig flytter ind til venstre for min skildning.
Begynder at frygte de planlægger, at tage over på resten af håret med tiden. 

- K

6 kommentarer:

  1. Jeg forstår altså heller ikke hvordan folk kan blive SÅ begejstrede for en gang kendisser, der trods træning stadig ikke danser særligt imponerende.
    Og ret skal være ret jeg har kun set et enkelt afsnit sidste år da der var tre-fire stykker tilbage. Så hvis det var de dygtige vil jeg nødig se de andre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig rigtigt set det, men efter en af bloggerens ægtefæller er kommet med, synes jeg hele blogland sejler i det (:

      - K

      Slet
  2. Jeg er fan af Vild med dans - det er jeg i hvert fald blevet efter jeg selv begyndte til dans. Det er nemlig latterkrampende sjovt, og super fedt at rent faktisk kunne danse uden at ligne en tumpe på dansegulvet :P Men, hvis man ikke selv ved hvor svært det rent faktisk er at lære, eller har interessen så kan jeg godt forstå det. :)

    Det der med at gå tidligt i seng er også en no-go... når man begynder at mene af 5 timers søvn da også er OK? så er det dælme skidt og uvoksent :D Tillykke med de 30!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det kan også være derfor jeg ikke bryder mig om det? Fordi dans er noget af det værste jeg kan forestille mig.

      - K

      Slet
  3. Alle dem der som mig prøvede at blafre med deres næsebor mens de læste denne her liste :-)))) haha!

    - Smil fra Pigepaatvaers

    SvarSlet
    Svar
    1. Og nu gjorde jeg det, da jeg læste din kommentar (;

      - K

      Slet