onsdag den 28. september 2016

Forsinkede Fraklip.

Pga. vores lille Hamburg-dagbogs-festivitas får I sidste uges fraklip en kende forsinket. Mon ikke, vi klarede os uden, egentlig? Jeg tror det sgu - men få dem, gør I nu alligevel. 


Udover at glæde mig helt ualmindeligt meget, gik dagene op til afgang med at jeg fik:


.. besøg af den sødeste nybagte mor. 

.. Fremskrællet en bange måne.

.. Og konsumeret ham og alle hans brødre rub og stub (ok, med hjælp fra nogle beboere på job). 

.. Byttet alle mine kogebøger væk for en røvfuld kaffe, inde på facebook-byttegruppen. Genbrug rocks - og jeg gider ikke tage penge for noget, som jeg kan bytte væk, til en så glad modtager, som her. 
.. Brokket mig på snapchat.

.. men heldigvis haft tiden til at snacke i solskin på job.

.. Spist "afskeds-jeg-tager-på-ferie"-mad med min kæreste.  
.. Fundet lækkerier på mit dørtrin fra K. 

.. Nydt en meget underholdende og velspillende forestilling med Lillesøster E. på Aalborg Teater.

2 kommentarer:

  1. Får lyst til bøf med løg. Det ser squ lækkert ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en alltime favorite her!

      - A

      Slet