tirsdag den 7. juni 2016

Gamle mænd i dyne horisonten, mandagsfuldskab & rød hud.

.. Ok. Det er delelementer af min uge, men den var knap så Paradise-Hotel agtigt som det lyder. Tværtimod faktisk - den har været ganske skøn og ualmindelig tilforladelig. Det eneste, jeg virkelig var ærgelig over, var tre dages job i verdens skønneste weekendvejr, men heldigvis fik jeg den udnyttet både før og heldigvis tildels også under job. (At jeg så ikke fik husket solcreme til anledningen, var ret usmart. Remmen i tasken, skærer hvertfald lidt på min semi-svitsede skuldre her et par dage efter. Ups. nå, men hellere for meget, end for lidt.. ikke sandt?)

Dagene gik med, at jeg fik:


... Formået at skabe perfekt flødeostglasur til gulerodskage. 

.. Fundet en ny form for tvillingebarnevogn? 

... Drukket mig mandagsfuld med verdens bedste K og L:Ron:Harald. 

.. Og kuret de værste tømmermænd via lakridser og De5 bog. Min hjerne rækkede ikke til mere komplicerede sætningskonstruktioner end "Den er mægtig, Julian!" 


.. Parkhygget både torsdag og før job, med et par pæne sneaks og deres dertilhørende ejermand. 

.. Haft arbejdsweekend og synes det var MEGET synd for mig selv. 

.. Men blev ikke snydt for solen som frygtet, for var selvudnævnt grillmester alle tre dage. Så nu er jeg som sagt decideret skoldet. Ups. 

.. Ryddet op i gaderobe! K får kamp til stregen, hvad angår at vinde DM i voksenpoint, kan I godt se. 


.. Fejret Ergo-venindes eksamensaflevering efter hård, opslidelig gruppearbejds-process. Godt, jeg er ovre det! 
.. Dynehygget med Han Solo. 


- A

1 kommentar:

  1. Ret hyggelige dage trods arbejde. Og så ser det fuldstændig ud, som om du også har dynehygget med ældre herre under mørk dyne på dit stuegulv!? ;-) #særbilledekomposition

    SvarSlet