onsdag den 18. maj 2016

Ufrivillige brandmands-fornøjelser, bizarre efternavne og 90'er musik.

Lidt forsinket kommer her sidste uges gak og gøgleri fra foto-rullen. En god håndfuld vagter og en god håndfuld hygge.

Jeg fik bla. brugt dagene på:

.. Lavet Midnats-mexicansk sammen med en fodbolddeprimeret mand, da han hjemvendte fra en nedslående stadiontur. Superheltfilm og salsa hjælper på alt. 

.. Selv havde jeg nemlig ikke lidt den mindste smule - jeg så derimod tøsefilm og dangderede den imens.

.. Genvundet min kærlighed for 5ive - tænkte da jeg så coveret: "Åh J er nu altså en flot fyr. Trods strithår.. og øjenbrynspiercing". Jøsses - det må da være af nostalgiske årsager, jeg tror det? 

.. Fundet ud af at man kan hedde Kromann og Gallop.. og så en endda på samme tid. 

... Lavet pulledpork til aftenvagt-madpakkerne. 

.. Været med veninde til "Råberi over hegnet" udstillingsåbning, ink. foredrag på biblioteket, rundvisning og kolde heinekin. 

.. Haft "alternative" opgaver som brandmand på job. 

.. Besøgt farfar,s nye lejlighed og fundet mig og K midt i barnebarns-billedevæggen. 

... Været på dejligt visit hos de gamle og hilse på drivhusplanterne. 

.. Haft skønt frokostbesøg af yndlings K. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar