tirsdag den 31. maj 2016

Flåede kaniner, spionage til kaffen og vikingehatte-fest.

Så er den sidste uge af maj på hæld, og den står snart på sommer. Hurra! 
Her får I sidste uges fraklip fra rodekassen, som var en ganske hyggelig en af slagsen. For selvom jeg gerne havde snuppet et par dage mere i Barcelona, var det nu også skønt at være hjemme.

Ugen gik med at jeg:

Var jeg på dejligt besøg hos de gamle, med lidt gaver fra det spanske. Chokopops med Simpsons-motiv er da også en form for tapas?

.. Blevet klogere på ebola til Læger Uden Grænser-støttearrangement på Studenterhuset. 
... Og fundet opfindsomme ord på kundetoilettet.

.. Besøgt den sødeste K til latenight coffee. 

.. Været til 50 års fødselsdag, hvor underholdningen var en man skullle deltage i.. liiidt langtrukken... og meget pinlig..
.. men menuen, selskabet og hyggen i top. (.. Og gudskelov vin nok, så jeg ikke faldt om af skam, da værten fik en vikingehat på, og der blev sunget.)

.. Cafehygget med veninde. Primært med formålet at glo på fulde, trætte og sværdsvingende karnevalsgængere og gætte på om de var på vej hjem eller på vej i byen.  Perfekt underholdning! 
.. Fået makabre jægertips, da jeg læste Samvirke på job.

.. Fået fremvist venindes scannings-billede og kaffehygget i timevis.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar