søndag den 10. januar 2016

Søndagstip:


Dagens tip: Man kan bruge sin søndag formiddag på mange dejlige måder: Sove længe, drikke kaffe, og nårh ja.. 

..

.. bestille en ferie til Barcelona til foråret. Bare sådan lige. Ud af det blå.

*indsæt selv tusinde hjertesmileyer tilsat panik*

Har koldsved og glæder mig helt vildt. For det var ikke planen. Men puh. Det er farligt, farligt at falde over så god en deal.. Især, når man kan betale i rater. Og maj er der jo en håndfuld måneder til. 
Så nu skal det ske; drømmedestinationen skal besøges. Vin, sol og afslapning. 

Spain, here we come!

6 kommentarer:

  1. Årh hvor lækkert!! :D

    Følelsen når man bestiller en rejse er ubeskrivelig. Har selv netop bokket fly og hotel til Shanghai til påsken, og kan næsten ikke vente. Tiden må gerne gå i rekordfart herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jajaja! Kan der SÅ blive forår :D

      - Anne

      Slet
  2. Barcelona er skønt! Nogle gange skal man bare hoppe ud i det uden faldskærm ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Fortæl aaaalt Birgitte :D Og ja, hvo intet vover, intet vinder! Og jeg vil sgu have noget sjov og oplevelser for mine penge, mens jeg kan.

      - Anne

      Slet
  3. Barcelona er SÅ fantastisk! Virkelig! Jeg er sikker på, at du får en fantastisk tur. Jeg skal (måske) til Paris til foråret, så vi laver lige en bytter. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan, jeg må suge til mig af alle tips :D Paris er også så fantastisk, at jeg næsten misunder dig ;) Men tror nu ikke, jeg bliver snydt med dette valg.

      God tur!

      - Anne

      Slet