mandag den 25. januar 2016

På sådan en doven søndag..

.. Finder jeg danse-Beverly-gifs til mandelig fødselars-facebook hilsen.

.. Sms-batler jeg ulækre ord med Kit, inden hun kommer på besøg fra de lune dyner, og truer med hun ingen kaffe får.

.. Forbarmer jeg mig, så snart hendes søde fjæs dukker op, og uddeler væsker i brunlige nuancer for fuld smadder.

.. Undrer jeg mig over at denne video foreslås til mig(?) Og er dernæst bare glad for ikke, at skulle på pædagogseminariet i Esbjerg netop idag.

.. Får jeg det sådan, når jeg bladre forbi instagram. Samme gælder tø-dråber på blade og vanter om to-go kaffe. 

.. Beundrer jeg mors MMS'et med hendes selvlavede og eventyrlige LEGO Elver opstilling. 

.. Drømmer jeg om solskin og forårsfornemmelser i vindueskarmen, når Føtex har sat frøposerne frem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar