tirsdag den 22. december 2015

It's the final countdown!

Og derfor kommer optakt-ugens billede-krimskrams. For nu er det for alvor ved at være nu!

Lige nu er jeg på job, inden jeg render til to skønne venindedates i træk; og i morgen står den på gaveudveksling, en 15-22 vagt, og SÅ er der ferie!

Både Kit og jeg er så heldige, at de gamle stadig gider at hente os, selv i nattens mulm og mørke, så vi kan vågne op julemorgen i barndomshjemmet. Ret forkælet, og ret skønt! Men ellers så er det altså heller ikke, helt rigtig jul!

Men men, før det går løs, kommer her sidste uges fjol.

Her fik jeg bla. brugt dagene på at:


.. Sætte røgalarm igang på job under vaffelbagningen. Flot. 

.. Givet en hurtig hånd med hos Kit, inden flyttesyn ink. Kaffehygge, fællesbrok og sorte negle. 

... Blive OCD glad over pæææne lige tal på Instagram. Ser bare så, ehm, ordentligt (?) ud. 

.. Gennemhygget til familie julefrokost. Og vundet en pakke.. Ud af en milliard. Nå, held i kærlighed tæller også! 

.. Og så længe, der er vin, går det jo nok! Og ostebord! 

.. Genoplevet et af de bedste eventyr på ny!

.. Taget en spot-de-grimmeste-lysdekorationer-roadtrip! 

.. Været glad for, jeg ikke blev sæltæmmer! 


.. Blevet bespist og behygget med manér

4 kommentarer:

  1. Vaffelbagning kan være en heftig affære (og 5 er ikke et lige tal), men ellers ser det ud som god gedigen julehygge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man sige; godt der ikke gik ild i nogle :D

      - Anne

      Slet
  2. Ingen jul uden at brandalarmen er aktiveret på den ene eller anden måde! Fast tradition hos os 😳.
    God jul fra mig!
    Kærligst, Mor-monsteret fra Skøre liv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, sådan, måske det bliver traditionen her også!

      - Anne

      Slet