tirsdag den 1. december 2015

Når man flytter hjemmefra

.. På den ufrivillige måde.

Min lejlighed skal renoveres, så i indtil midt september er jeg genhuset. I en stor og flot lejlighed ca. 1,5 km fra mit hjem. 

Havde man på nogen måde kunne skabe sig ud af flytningen havde jeg gjort det. Uden tvivl. Og synes egentlig ikke, at jeg er specielt skabagtig som menneske. Jeg egner mig bare ikke til at flytte - jeg er alt for uorganiseret, rasende og så kan jeg næsten ikke tage, når nogen skal bestemme over mig. Men sådan blev det denne gang. Sådan er det jo at bo til leje. De sidste uger er blevet brugt på, at pakke ned. Over 9 års rod, ryddet op og organiseret - sådan cirka. Jeg bliver nok aldrig den der type med styr på tingene - jeg kan til gengæld så meget andet. Tror jeg nok. I det mindste havde bolig selskabet sørget for flyttemænd - ellers havde jeg sgu aldrig fået det til at lykkes. 

Nu vil jeg rode efter tøj i flyttekasserne, så jeg kan komme ud og handle lidt til mit tomme køleskab. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar