søndag den 6. december 2015

Adventssøndag


Jeg ved egentlig ikke hvad min plan vat for idag. Min første 'ægte' fridag i lang lang tid. Og så ovenikøbet på en søndag - en adventssøndag. Vi er som bekendt en flok juletosser i vores familie, så det gjorde mig glad. Så jeg startede stille ud - med stearinlys, skoldhed kaffe, futsko på og en af mine yndlings film. 
Da filmen var slut sad jeg stadig i min favorit stol. Tænkte at jeg godt kunne se en film mere, det er jo trods søndag - hviledagen, eller hvad det nu var at Jesus kaldte den. 

Så jeg skruede op for julestemningen - bryggede en kande kaffe mere, fandt julekalender-chokolade på hylden og satte den (i mine øjne) bedste tøse-julefilm på. 

December er virkelig noget af det skønneste - især når der er tid til, at nyde den (med dovenskab, billig chokolade og god samvittighed).

12 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig søndag. Min søndag har også bare gået ud på at slappe af og hygge herhjemme :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke dårligt - man burde have fri hver søndag (:

      - Kit

      Slet
  2. Ej okay, jeg tror slet ikke at jeg kender den film?! Er det the holiday?
    Og hvor lyder det bare som ens skøn dag.
    Vi har holdt fælles fødselsdag for begge mine piger - 3 år og 5 år... Alt andet end futsko og film - men stadig hyggeligt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder slet ikke dårligt - tillykke med dem (:
      Og ja, det er nemlig den.

      - Kit

      Slet
  3. Helt enig, eeelsker både juletiden og en skøn afslappende søndag - og kombinationen af de to ting er bare perfekt ;-)
    - Min søndag har været en smule travl, jeg sidder i øjeblikket og arbejder på en opgave. Men det blev nu en dejlig dag alligevel :-)

    Ønsker dig en fin start på den nye uge!
    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt, at du havde en god dag på trods af opgaveskrivning (:

      - Kit

      Slet
  4. Fantastisk start på en fridag og en advent søndag.

    - Louise

    SvarSlet
  5. Lyder som en skøn søndag :-) Vi smuttede i biografen og så Emma og Julemanden - det er super at have et barn så man kan tage i børnebio ;-)
    /Camilla - http://Cfashion.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder nu slet heller ikke tosset :D

      - Kit

      Slet
  6. Det ligner altså bare en super hyggelig søndag :)

    - guldstjernen.blogspot.dk

    SvarSlet