tirsdag den 17. november 2015

Manglende ammepude-trang, onsdagsfuldskab og grimme rensdyr.

 Så er det sgu tirsdag, og derfor får I lidt fotogøgl fra sidste uge.
Efterårsvejret kom, der er blevet hygget med familie og andre søde væsner, og julestemningen er kommet snigende.

Jeg fik nemlig brugt dagene på, at have: 


.. Haft far forbi til kaffehygge og sort/hvid-film.
... Måtte indrømme at solopgangen var svært pæn, da jeg var på vej på morgenvagt, Det er med at nyde de små glæder, når man er baldret og ens øjne allerede føles som snitsår.

... Ligesom når man skifter kateder, men ved, at der venter kage i personalestuen bagefter. 

.. Drukket mig godt gedin onsdags-fuld sammen med Kit, pulled pork burgers og tøsesladder. 


.. Mødt en kloning mellem rensdyr og gremlings. 

.. Brunchhygget i timevis - de skal ikke sige "kaffe af libitum" medmindre de mener, man må blive der i fire timer. 

.. Mærket den første julestemning. 

.. Især da jeg var på job Mortens Aften - vi har aldrig fejret det hjemme, så jeg var glædeligt overrasket! 

.. Cafehygget med byens bedste lillesøster! 

.. Undladt at svinge forbi Kongerslev. 

.. Delt 1,8 kilo flæskesteg mellem mine og Kit's tømmermænd.

1 kommentar:

  1. Synes mere, det ligner schnauzere rullet i først tjære og siden gran. Ustyrligt grimme! Forestiller mig, at man bliver afkrævet penge for at slippe for at få en? ;-)

    SvarSlet