tirsdag den 22. september 2015

Sniksnak-fotostyle.

Som altid lidt uge-opsamling i form af billed-fjolleri.
 I ved jo, blev de fleste dage brugt i skønne Kiel, og indlæg herom skal vi nok få strikket sammen. 
Men udover de herlige feriedage, nåede jeg også lidt gak og gøgl på hver side af alt tysker-hyggeriet. 

Jeg fik fx brugt de resterende døgn på at:

.. Veksle mine varme-penge for en ny iphone-skærm og ditto kamera, som var gået nedenom og hjem et par dage inden denne magiske kuvert kom ind af døren. Blev så glad! For altså - man kan sgu ikke tage på tøsetur, uden at kunne fotografere alt man passere, vel? 

.. Fået sukkergrattede fingre på bedste maner. 

.. Oppet mig, og taget ruskindsko oooog strømpebukser på, på en regnvejrsdag. Sker jo aldrig! 

.. Hørt godnathistorier ala Anne 6 år. Bliver aldrig for gammel til højlæsning. 

.. Venindehygget midt i alle ferieforberedelser med lækker mad og tegnekursus-sladder. Nu er der ikke længe til, første lektion! 

.. Fundet en cykel med vaskeægte damesadel! 

.. Printet tog-biletter, hotel-reservationer og ordrebekræftigelser ud på biblo, så vi var klar parat til turen. 

.. Nydt godt af, tysker-slik-lageret, efter aftenvagten, jeg tog dagen efter ferie-hjemkomst.
Meget velfortjent, med en belønning, kan I tro - det var en af de situationer, hvor man havde lyst til at bade i håndsprit, fordi det var så klammo. Mon det ikke giver bonustillæg, eller skal jeg være glad for, bare ikke at have fået fugleinfluenza? 

2 kommentarer:

  1. Jeg var så heldig at få 56 kr tilbage haha.. ville dog ønske mit beløb var en del højre..

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, 56 kroner er også penge! :D

      - Anne

      Slet