lørdag den 15. august 2015

Weekend


Efter en aften med steakburgere, lagkage og spandevis af øl har jeg besluttet, at fortsætte den fornuftige stil. Så idag venter jeg besøg af verdens dejligste Grisling. Vi skal holde fælles tømmermændshygge - jeg står for mad, hun medbringer cola og film. Jeg glæder mig meget til at se hende, og slappe af helt ned i fødderne. De næste tre dage står på arbejde og andre voksenting. Der skal jo åbenbart være lidt balance i tingene. Og tanken om næste måneds ferie gør dog det hele lidt lettere - for det er aldrig sjovt, at tage afsted uden en krone på lommen.
Mon det er det man kalder motivation?

Håber I alle nyder jeres weekend - og ikke er helt så utrygge ved torden, som jeg. For lige nu er jeg ikke helt pjattet med vejrsituationen. 

1 kommentar:

  1. Lyder som en rigtig god lørdags plan.
    Knus www.blueducklings.wordpress.com

    SvarSlet