mandag den 31. august 2015

Kurvefuld..

.. af fraklip! For efter noget nær en uge i Göteborg, skulle der både indhentes en masse hygge og en smule job i den foregående uge. Håber, der er flere vagter at hale hjem i de næste par uger, selvom det ikke just er min favorit. Men min konto forsøger da hvertfald meget kraftigt, at peptalke min fornuft. Puh, en dyr og meget skøn sommer, jeg har haft.

Den sidste uge af denne årstid, 
gik bla. med at jeg:

... Været inviteret på mandagsvin og hyggeri hos Kit.

.. Oplevet suveræn AaB-sejr på stadion, hvor stemningen var helt usammenlignelig. Ja, selvom det var en styrtregnsmandag, var der høj slagsang, glade unger med klaphatte, highfives og øl-skåleri hele vejen rundt.

.. Fortsat em brunchdate med shoppehyggeri, og dernæst eftermiddagskaffe hos mig. 

.. Genopdaget glæden ved at tegne sammen, og ikke blot alene. Kæft, hvor er det ualmindelig hyggeligt. Faktisk så meget, at mig og min veninde, valgte at gøre noget (for mig) temmelig alternativt. Det må jeg lige berette om. 

.. Grint højt og alene over dette. 

.. Genset "Eldorado" og indset jeg altid har udtalt Tullio "Tu-ju", og ikke er blevet rettet i det før nu. Reeet mange år for sent. 

.. Faldt i svime over ukendt Disney Lego. Prøv lige at seee! 
.. Haft nostalgi-flip over at være i et hjem, hvor the one and only 90'er-køkkenlir var gemt i skabet: Tupperware--saftevandskanden.
Troede den var uddød! Husker I? 


.. Haft glæden af arbejdsweekend, med en smule travlt af den gode slags. Så går tiden stærkt!... Hvis det da ikke var for sommerferiebussernes evne til at være forsinkede... IGEN. Altså.  Er det aber, der har lavet planerne eller hvad? (..Så hey, der er da EN god ting ved efteråret er på vej; The old plans are back!)
... Men hey, så er det godt, at man kan hygge inden job - skønt med lidt friheds-fornøjelser inden det går løs.

1 kommentar:

  1. Du griner ikke alene! :D Åh, men hvor er det altså hyggeligt med sådan noget kaffedate dér. Ville ønske, jeg gjorde sådan noget. Evt. lærte at drikke kaffe...

    SvarSlet