søndag den 23. august 2015

Jeg håber aldrig..



.. at jeg bliver typen der:

- handler ind iført cykelhjelm.

- synes at det bliver for uoverskueligt med spontane aftaler, og derfor lever slavisk efter en kaldender. 

- synes det er svært, at få tiden til at gå.

- prioriterer rengøring over stemning, når jeg får gæster.
.. Som om der er reel fare for det.

- hellere vil bruge søndag formiddag i kirken, fremfor under dynen.

- bitcher over, når jeg fylder halvdelen af en bænk, i stedet for at gøre opmærksom på, at de har lyst til at sidde ned.
.. Ja, aggressive 'Thorkild Thyrring'-lookalike, i lyserød polo, jeg taler om dig.

- bruger julegaveønsker på ene af praktisk ting.

- skælder servicepersonale ud, for derefter, at spejde stolt ud i horisonten i håb skulderklap fra andre.

- bruger kostbar tid på at lægge strømper sammen.

1 kommentar:

  1. Du har fat i noget! !! Det håber jeg heller aldrig jeg bliver - ingen af delene 😊

    SvarSlet