fredag den 7. august 2015

Byggemand Bob-stilen.


Som Kit pointerede igår, bliver man altså aaaaaaaaldrig for gammel til, at lege med Lego. 

Det der med at lave opstillinger, bygge fra fri fantasi og opdigte historier, personkarakteristikker og eventyr i mens, er noget af det hyggeligste. 
Kan godt forstå, at hun er begyndt at samle - jeg er sgu selv helt fristet, til at hoppe med på vognen. For på bostedet, jeg arbejder på, har de netop handlet Lego til borgene. Hvilket jeg må siges at være svært tilfreds med, selvom det selvfølgelig er for deres skyld, det er der og bygger. Altså, det er da med et ergoterapeutisk øjemed jeg sidder der, og laver en papegøjefamilie... ikke? *Host* 
(Jeg mener det faktisk - jeg være opmærksom på ikke at miste fokus, og bare gå ind i fantasiens verden og gå på ren autopilot. Fy fy! Bad, bad ergoterapeut!)


Men ovenstående fjogede amatørbyggeri fra min hånd, må jo siges at være ingenting, hvis man kigger sig omkring på nettet. For hold op, hvor er der bare de sejeste Lego nørder derude!
SÅ fedt!
Bliver du heller aldrig for gammel til netop den slags, så anbefaler jeg gennembladring af  www.brickpop.com, som weekendhygge-beskæftigelse.

Her er et lille udsnit, af mine favoritter:










2 kommentarer:

  1. Jamen det er jo The Burrow! :D

    SvarSlet
  2. Ej, en fantastisk side! Som I jo nok efterhånden har fanget, er jeg også HELT vild med LEGO. Jeg er bare ikke så god til at bruge min frie fantasi, men det er enormt tilfredsstillende for min OCD at samle, skille ad og samle igen. :)

    SvarSlet