onsdag den 15. juli 2015

Popkorn


Det ville ikke være en overdrivelse at sige, at jeg elsker popkorn. Jeg servere det nærmest altid for mine gæster, og det plejer altid at falde i god jord.
Så da jeg så, at jeg havde vundet popkorn, ovre hos sejeste Julia (på JuliaLahme.dk), var jeg ganske glad og tilfreds. 


Idag ankom pakken så - perfekt timing. For i aften kommer Lange til tomandsfest hos mig, og der plejer altid blive poppet minimum et par gryder. Det er jo vigtigt med salt, når man drikke øl. Tror jeg nok.

3 kommentarer:

  1. Yumm yumm :) elsker også popcorn og vi har også altid lige en pose liggende klar til at blive poppet i gryden ;)

    Hvad er der i glasset du har vundet?

    SvarSlet
  2. Popcorn er det bedste! Især dem man popper selv :-D God fest!

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  3. Tillykke og god fest :) kh Birgitte

    SvarSlet