tirsdag den 14. juli 2015

Hverdagsfest





De næste dage har jeg fri - så der skal være fest. Hverdagsfest!
De er det bedste koncept, når man som mig arbejder weekender, aftner, helligdage - generelt når de fleste andre har fri. Så jeg skal have gæster de næste dage. Gæster til bøffer, rødvin og alt hyggeligt. Så jeg er i fuld sving med oprydning, dynenluftningen, madlavning osv. Og det er faktisk næsten hyggeligt, selvom det huslige ikke lige er min kop te. Men med musik i ørerne og forventningensglæde i maven går der hele lidt lettere.
.. Især når man tillader lidt overspringshandlinger i form af bloggen, en kop kaffe osv., men nu må jeg hellere rejse mig og få det hele færdiggjort.



5 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt og sikke nogle lækre bøffer:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det bestemt også! Og bøfferne var helt vildt gode😍

      - Kit

      Slet
  2. Hverdagsfest er det bedste! Og de der bøffer - nøøøøj! Jeg skal vist forbi vores slagter i dag inden manden kommer hjem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var også vildt gode. Bøffer er altså noget af de lækreste (:

      - Kit

      Slet
  3. Hverdagsfest er jo noget af det bedste - og det samme med bøffer ;-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet