tirsdag den 26. maj 2015

Jeg har det svært med..


.. At Aalborg stadig ligner et glasskårshav efter karneval. Er ikke egnet til forhindringsløb, når jeg cykler hjem i mørket.

.. At vente på sommeren. Er så klar til, at komme igang med årets altanprojekt, men det er bare sjovere, i solskin.

.. At jeg skal tvangsflytte i 9 måneder. Det er godt nok først fra december, men er allerede begyndt at panikken over det allerede. Det er utroligt, hvor meget crap jeg har præsteret, at samle over de sidste 9 år.

.. At jeg lige pludselig har besluttet at være lidt voksen. Hvordan får man tid til alt, når man passer sine voksenpligter? 

Tilgengæld har jeg det ganske godt med.. 

.. Lyse aftner, de varme dag og alt andet der minder mig, at sommeren er på vej.

.. Den frihed det giver, at have penge (skaffet via nyt voksentiltag) - efterårsferie er allerede bestilt, og den slags er den ultimative luksus for en fattigrøv, som mig. 

.. At jeg kan se frem til 4 fridage, når jeg går hjem fra job i morgen aften. 4 dage i selskab med de mennesker, som jeg bedst kan li. 

.. At jeg allerede har brugt uforsvarlig mange penge på tøj og sko i denne måned. Har nærmest heller ikke fået nyt siden sidste år. Så nu er der Adidassko og sommerkjoler i skabet. Det må man godt, nu hvor man selv har tjent dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar