mandag den 18. maj 2015

Alt-mulig-kassen..

.. fra sidste uge præsenteres hermed. Dagene bød på en del spontane aftaler, som indbefattede bla. gaver, tons lækker mad, bordfodbordstæsk, udnyttelse af både sol og regn + masse hyggeri. 


Jeg fik:

.. Cafehygget med vores søde lillesøster på en af byens favoritcafeer. Sommermenu-kortet skulle lige prøves, nu hvor det allerede var blevet proppet med nyheder til sæsonskiftet. 

.. Været glad for ikké at være med, på overstående "overlevelsestur". 

... Fået rar to-go snack med fra overnatningshygge.

.. Set bessefilm af bedste slags med far. 


.. Fejret solskinnet i parken med godt selskab og et smut til pizzamanden. Vi måtte dog ende med at søge ly under træerne, da frokosten skulle indtages. Hurra for slyngplanter! Dog var vores sladrelyst noget nær uendelig, og da regnen tog til, måtte vi give op og drikke kaffen indendøre. Men lidt solskin fik vi da! 
.. Og udnyttet netop regnen fik jeg også. Sådan en gang gråvejr, er ikke kun dumt. For da jeg dagen efter, var inviteret på besøg, var vi enige om at en gang skoldhed chili con carne film-marathon og slik under dynerne matchede stemningen udenfor. 

.. Målt litervis af urin på job. Både på gulv og i kolber. Ergoterapeutlivets glamourøse sider, er i sandhed gyldne på bostedet. 

.. Hvertfald den del der hedder "madordning". Er ret misundelig på borgerne's - tænk sig, dessert til døren 7 dage om ugen sgu. Hvem levere liiige ymerfromage-lager til mig? Kom glad! 

.. Fået bedste gave af Mindstebarnet - kinderødt sminket tøsefrø, som tandpasta-pusher. 

.. Besøgt de gamle til lørdagshygge sammen med Kit - flæskesteg, rødvin, gåtur i blæsten, snakkeri, boligmagasiner, kaffe og mors hjemmelavede muffins. Perfekt.

Håber du også havde en skøn uge!

10 kommentarer:

  1. Det lader da til, at det har været en helt fin uge.
    Og den der tandpastafrø... den ser sgu smart ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega smart - et ebayfund, åbenbart!

      - Anne

      Slet
  2. Bliver ved at tænke, at jeg burde prøve at smage min mælk, bare så jeg kan sige, jeg har gjort det. Og så jeg ved, hvad jeg propper i min baby. Men tør sgu ikke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, puh, mon ikke den dur? Jeg var også sprunget over!

      - Anne

      Slet
  3. Disse indlæg er så hyggelige, gode oplevelser, lækker mad og dejligt med en dansk film, "Martha" hører til en af mine favoritter., der er så mange gode skuespillere med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var også virkelig god, jeg elsker dem med mange sange i :D

      - Anne

      Slet
  4. Skøn uge :) Håber jeg kan være heldig at finde et job max på 3-4 dage om ugen når jeg er færdig som ergo, så der er plads til skøre indfald og filmmarethon i løbet af ugen - en fuld uge kommer jeg vist aldrig til at holde til (eller ville) ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige akkurat den stil jeg kører- det er skønt, fuldtid og tidligt op, bliver vist aldrig mig, så hellere weekend og aftenarbejde en 3-4 vagter om ugen :D

      - Anne

      Slet
  5. Brystmælk? Jeg sidder tilbage med et billede af en kvinde med meeeeget langt yver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, så er jeg ikke den eneste!

      - Anne

      Slet