fredag den 27. marts 2015

Flæskefarvet flagafbrænding.








I Aalborg er vi velsignet med et herligt multihus, som er fyldt med kultur for enhver smag, og jeg elsker at komme der - om det er  sociale arrangementer, mindfuldness-kurser, politiske fordrag,  mad, franske dokumentarfilm, sport, debatgrupper eller kunst, du er til, er der noget at komme efter.

Og netop Kunsthal Nord, har altid en udstilling oppe, som skifter hver 1-2. mrd cirka. Og den er altid helt gratis at besøge. Jeg bestræber mig altid på, at nå at se hver gang der kommer en ny. Heldigvis bor jeg bor sølle 10 minutters gåtur derfra, så det er også sjældent jeg misser.
Det var dog ligeved denne gang, men jeg kom afsted på arrangementets sidste dag. Jeg havde dog set de "flesh teint" flag gågaderne er fyldt op med, men selve hallen havde jeg ikke besøgt.
Men nåede det, gjorde jeg - og det var ganske spændende som altid; især fordi der var en skærm, hvor de to kunstnere fortalte om hele projektet. 
Og ellers bestod den visuelle del af bla.  flæske-grise-danskerfarvede (delvist brændte) flag, et pink lysthus med uhyggeligt indhold, krokkediller i flisetern og identitetskrise-debat i en. Og en lyserød elefant, der straks gav mig Dumbo-sangen på hjernen. Gøglede udstillinger, er bare bedst. 



Så må vi se hvad de byder på i næste gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar