tirsdag den 10. februar 2015

Undskyldninger er der nok af..



Da jeg, i november, investerede i et par nye sko var det mere end på tide. Jeg har aldrig været god til, at passe på mine sko. Og dem jeg havde var blevet total skadede. Jeg har dog fundet ud af, at Nikesko  er lidt sværer for mig, at splitte ad. Normalt ser et par sko, som har været i min varetægt, frygtelige ud efter tre måneder. Så jeg vidste, at jeg måtte til lommerne og investere i sådan et par igen. Så jeg gjorde det mest ufornuftige og købt det smukkeste par jeg kunne finde uden, at tænke på at de skulle fungere som hverdagssko. Og den slags bliver jo slidte og særligt af mig. Så nu har jeg set mig nødsaget til, at investere i endnu et par. 
Denne gang valgte jeg mere fornuftigt - et billigere par, som jeg ikke vil være helt så øm over. Dejligt, med en undskyldning for, at få flere sko - helt uden dårlig samvittighed. Jeg skal jo have nogle at skifte med.
Så nu håber jeg, at de andre sko vil leve længe og lykkeligt, selvom de skal bo hos mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar