mandag den 8. december 2014

Fraklip ala december.


Rodekassen fra sidste uge tømmes hermed. December er altid skøn at få sparket i gang, og trods tons af arbejde, har jeg da nået lidt hyggeri også. Jeg har fx:

Kaffehygget i stor stil.  

Pyntet op hos Lisa i Bulderby, med både juletræ, flag og fint besøg fra skoven af Bambi + Mor (.. før hun blev skudt altså..)
Blevet trakteret på job via tilfredse pårørende - det er altid dejligt med ros.. og marcipam/amaretto-brød.
Hygget med en af Astrid Lindgrens bedste julefortællinger - elskerelsker, når at alle fattiglemmerne kommer til Julegilde på Katholt og gør kål på hele svineriet. Og den sure, grådige Kommandusen får røven på komedie. Sådan, Emil! 

Fødselsdagshygget om dejligt selskab via hjemmelavede kyllinge/brie-burgere. 

Grint højlydt og offentligt over den handicappede barnevognsskubber(Ikke spor politisk korrekt for en ergoterapeut. Men bare billedet får mig til at smile igen. Jeg må blive rigtig fagstolt professionel i mit næste liv)

Været inviteret på evig hygge ink. pizza-fest, videomarathon, snakkeri og jule-isdessert hos søde Kit. Kirsebær-sauce dur til alt! 

Beundret gadekunst - og blev helt højdeskræk på vegne af dem, der har været i gang. Puha!  

9 kommentarer:

  1. Hold nu op, marcipan/amaretto-brød lyder alt for lækkert!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var SÅ godt.Der var også med congac - det var pragtfuldt, for de andre kunne ikke lide dem :p

      - Anne

      Slet
  2. Du/I forstår altså at hygge :-)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder! Jeg er vild med det hele - Emil er altid et hit, og jeg smilede altså også lidt af den handicappede barnevognsskubber. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, sådan Tine - politisk ukorrekthed er jo bare sjovt!

      - Anne

      Slet
  4. Kyllinge/brieburger lyder fantastisk! Halløj, jeg elsker jo brie! Dét må prøves :)

    I øvrigt tror jeg det er Bambis far, for Bambi-mødre har vist ikke gevir eller horn (eller hvad det hedder) men hvor har du altså pyntet fint op, det er så fint det lille (julekugle?) juletræ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du aldrig fået det - det er jo en sand cafeklassiker :D Try it :D
      Og du har nok egentlig ret - jeg er ikke så stærk i dyreverdenen. Bambifar it is!

      - Anne

      Slet
  5. Emil og kirsebærsauce er bare et hit!

    - Anne

    SvarSlet