mandag den 24. november 2014

Filmrullen..

Fra sidste uge er igen tømt for dit og dat.  I den forgående uge, fik jeg:


Begyndende julestemning i kroppen - og særligt glaskugle-samlergenet rører på sig; en af disse robotter fra Salling, måtte gerne komme med hjem. 

Haft Kit Sødesen forbi til børnefilm og hyggerier. 

Glædet mig, under late-night-Wordfeud-battle over, at spillet anerkender Harry Potter valuta, som noget ganske validt.
Ja - for der ér jo desværre så mange, der stadig ikke vedkender det åbenlyse faktum, at Den magiske Verden eksistere. Suk. Tosser! 
Præ-julehygget med vores søde far. Havde helt glemt den her Julefilm, som han havde medlånt fra mindstebarnets massive DVD-samling. Den er altså virkelig god. 

Hygget med gratis-magasiner og kaffe under de hjemmehæklede tæpper ala Mor. 

Lavet frikadeller-på-frys-lager til aftenvagts-madpakkerne. (Med fedtet komfur, åbenbart.) 
Været rebelsk, og lagt klude til tørre på "det falske sted" på job - men hey.. smed dem selv til vask bagefter. Så mon ikke, jeg ikke blev opdaget? Jeg har hvertfald ikke fået tæsk af nogle. Endnu.  
Spist chokolademousse. Altid et fucking hit. 

3 kommentarer:

  1. Jeg vil lige fortælle, at I er blevet årsag til at det sted i verden min 11 årige datter nu helst vil hen er "the making of Harry Potter" :) Hun er snart færdig med at læse bøgerne for første gang. Hun elsker fantasy og er helt væk. Jeg så jeres billeder fra turen til London og måtte selvfølgelig vise dem til hende. Jeg vidste ikke, at det fandtes. Det gjorde hun heller ikke, men det gør hun nu og en ny drøm er født :-)

    KH Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor fedt - håber I får muligheden! Er sikker på, hun nok skal blive ligeså fortryllet som os.

      - Anne

      Slet
  2. JA! Især sangene derfra.

    - Anne

    SvarSlet