tirsdag den 21. oktober 2014

Jeg glæder mig til...




  • Imorgen! Den står nemlig på fridag aka. roadtrip til Århus ink. Den Gamle By og AroS, efterfulgt at videomarathon, slik og dyner - perfekt midtuge-hyggeri, når der gås arbejdsweekend i møde.
  • At folk stopper med at sige "Det' li'mar'd" til alt. Ved ikke hvorfor, det pludselig er blevet morsomt, men nøj, det må gerne snart ende på listen med Polle Fra Snave & Angora citater, som døde for længst.
  • Spontant at vinde i lotto - helt uden at have deltaget. Kæft, det bliver godt! Er sikker på, det nok skal overgå mig - går med permanent krydsede fingre.
  • Londontur med Kit! Shit, det er jo lige om lidt. Alle tips, caféforslag, skjulte butikker og must-buys/try's modtages med kyshånd.
  • At håndværkerne der renoverer nedenunder, snart modtager den madforgiftning, jeg telepatisk forsøger at sende. Rygtet siger dog, de planlægger at blive en god håndfuld uger endnu.
  • Comeback til høflighed - kæft, folk taler grimt til ekspedienter. Hold nu op, altså. 
  • Det næste glas rødvin, jeg skal drikke - jeg ved ikke hvornår det lige bliver, men godt, det bliver det med garanti.
  • Jul! Pynt, knas, pakkekalender, Disney's Juleshow og flæskesteg - 100% win.
  • Når TV2 Vejret erklærer at det der regnvejr, er blevet forbudt i tidsrummet 09-24, og at sne desuden ikke vinder ind på hitlisterne, og de derfor dropper det i år.
  • At Posten banker på.. for har købt noget temmelig skønt på DBA, der blev afsendt i dag. Hurra!

12 kommentarer:

  1. Hvornår er det, I skal til London? Jeg smutter derover 7-9. november ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi tager afsted d. 4 og når lige hjem i DK, når du kommer og overtager byen ;)

      - Anne

      Slet
  2. I skal så meget købe spontane billetter til en klassiker af en musical, les miserable eller miss saigon eller hvad I nu lige falder over... det er så STORT at opleve Londons musicalverden, der er bare noget særligt over at træde ind i en bygning og vide at det samme stykke er spillet lige der de sidste 20 år og den gamle hovedrolle bliver spillet af ham der startede med at have en lille birolle og så den unge hovedrolle osv. Jeg har selv oplevet de 2 nævnte og får stadig gåsehud af begejstring ved tanken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tip. Vi har også talt om Musical - så selv Fame sidst jeg var i London, og det var så fedt! :D

      - Anne

      Slet
  3. Ej, det er da virkelig også nogle skønne ting at glæde sig til! God Århus-tur i morgen! Jeg kan i øvrigt kun tilslutte mig tanken om comeback til høflighed - jeg er en af de ekspedienter, der bliver snakket grimt til, men jeg er begyndt at svare igen, for jeg gider ikke finde mig i det. Det bedste er, når man kan være overdrevet høflig i sit svar, for det ved de dumme kunder aldrig helt, hvad de skal sige til. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv, Tine. Der er heller ikke andet for, end at kvæle idioter med høflighed - det er den eneste modgift :D
      Og jotak, Århus turen var herlig! Mere om den imorgen :)

      - Anne

      Slet
  4. Nurj, nogen lækre ting du/I har i sigte! Held og lykke :D

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine ting at se frem til - jeg glæder mig også til den store Lotto gevinst ;)
    Hummus Bros synes jeg er et fint sted i London til en frokost. Kræver selvfølgelig at man kan lide hummus - ellers er det ret lige gyldigt. Se evt min beskrivelse her: http://vibenielsen.dk/wordpress/?p=2074 - der nævner jeg vist også et par andre steder.
    Skal faktisk til London igen i december, så hvis I nu falder over noget helt fantastisk må I lige give besked :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det lyder ellers lækkert! Hummus er yum.
      Og ja, vi lover at melde tilbage, hvis vi falder over noget ekstra godt ;)

      - Anne

      Slet
  6. Er lidt misundelig på jeres London-tur. Primark på Oxford street? Det er lidt et love-hate relationship, men klart en oplevelse ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er kaos :D Men vi må se, om vi tør - Primark var hvertfald velbesøgt sidst jeg besøgte byen.

      - Anne

      Slet