torsdag den 19. juni 2014

En Hjemme-Zoo undervejs.



.. Som flere af jer måske bemærkede igår på Instagram, havde jeg tilladt mig at erhverve mig en lille BA-gave til mig selv(..Og i den forbindelse: Tak, for alle lykønskningerne - I er søde). 
Jeg tænkte: Et længe ønsket mågefad er ikke den værste sejrsgave, efter 12 ugers arbejde, vel? Jeg synes, det er noget så fint.
Men tænk sig, jeg har ikke kun fået flere fugle i huset. Et hjemme-zoo er under opsejlning, kan I tro. Der var nemlig åbenbart andre end jeg selv, der synes jeg fortjente en lille ting. 
For se, hvad der pr. dags dato, er flyttet ind hjemme ved mig: Den sødeste, lille abekat!

Sig hej til Frøken Ulla:



Er hun ikke skøn? Det synes jeg, i hvertfald. 
 I guder, hvor er jeg forkælet.

16 kommentarer:

  1. Det er altså simpelthen bare så fint! Det hele; BA, fad og Ulla - stort tillykke med det! :D Det er jo næsten svært at vælge, hvad der er bedst ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret Steine, jeg kan hvertfald ikke vælge, hvad der er bedst! B-)

      - Anne

      Slet
  2. Tillykke med Ulla. Og fad. Og - nåh ja forresten - BA'en er jo nok vigtigst :-)

    PS: Vi har et halvt skab fyldt med måger. Afdøde Farmors. Er det noget, du er interesseret i at vide mere om?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja, det er faktisk ikke nemt at prioritere rækkefølgen.
      Og jo, det lyder bestemt spændende med sådan et mågeskab. Dog står det lidt småt til på pengefronten disse dage, men smid gerne en mail med hvad du har og til hvilke priser til truckerbarn@jubii.dk - det kan jo være jeg bliver fristet over evne ;-)

      - Anne

      Slet
  3. Tillykke med det!
    Og gaver er altid et hit - både dem fra andre og fra mig til mig typen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og nemlig, begge former for pakker falder i god jord her :D

      - Anne

      Slet
  4. Eeeeelsker at hun hedder Ulla!

    SvarSlet
  5. Mågefadet er da for nice!!

    Aben - ja, altså sådan en lille en skulle du da have :-) Ulla er da for skøn sådan, som hun kigger frem mellem spånerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det!
      Og ja, der er jo lidt Jesus Barn I Krybben over det billede, må man sige :D

      - Anne

      Slet
  6. Stort tillykke med BA og fine gaver i den anledning :) Jeg er især vild med at den fine abe hedder Ulla :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak tak! Håber også Ulla selv er glad for sit navn, det er jo brandflot!

      - Anne

      Slet
  7. Tillykke til dig, og hej til Ulla! :D Det er sådan en milepæl at få færdiggjort den BA. Den slags er noget, man husker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ulla hilser tilbage! Og ja, det er lidt vildt sådan at være færdig - nu må vi se hvornår jeg vender mig helt til tanken :)

      - Anne

      Slet
  8. Tillykke med BA'en! Det er bare den skønneste følelse at have den overstået, ikke? :)

    Jeg er selv for nyligt faldet pladask for mågestellet, så jeg synes virkelig dit fad er SKØNT.

    Frøken Ulla er da også super dejlig! Jeg har selv sådan en abe og man bliver virkelig aldrig træt af dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig dejligt, men jeg har vist ikke vænnet mig helt til det endnu.
      Og taktaktak, jeg er også glad for mine sager! :D

      - Anne

      Slet