onsdag den 16. april 2014

Miniferie











Igår aftes kom jeg hjem efter 4 dage i Kiel. 
Fire dage, som blev brugt på 100% afslapning. God mad, kage, kaffe, gåture, shopping og drinks. Vejret var ikke meget anderledes end her, men hvor var der bare grønt og fint. Der var rigtig forår i luften. Vi boede på et lille hotel i bunden af en gågade. Stemningen i byen var lige mig - var forelsket til op over begge ører allerede efter få timer dernede.
Nu vil jeg nyde resten af påsken med familiebesøg, solskin på altanen, lidt arbejde og krea-projekter. 

10 kommentarer:

  1. Sikke det lyder rart! :)
    Jeg gad dælme også godt på en lille miniferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også rart - lige hvad jeg trængte til!

      - Kit

      Slet
  2. Mini-ferie er er kæmpe-lykke! Og altså, al den lækre mad! Jeg dåner lige lidt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i - dåner også lidt når jeg tænkter tilbage (;

      - Kit

      Slet
  3. Smukke og stemningsfulde billeder. Jeg har aldrig været der, men det ser bestemt lækkert ud. Ønsker også god påske til jer :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det var også min første gang i Kiel.
      Håber du nyder din påske (:

      - Kit

      Slet
  4. Lyder som om, du har haft en hyggelig get-away :) Billederne er i hvert fald rigtig fine og man skulle da väre et skarn, hvis man ikke lige kunne klemme saadan en cocktail der ned ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Cindi - det var bare skønt (:

      - Kit

      Slet
  5. UF du gir den gas med mad-billederne i dette indlæg.. jeg ku' godt.. det hele.. ;P
    Jeg er lidt ramt efter en påske frokost i går... ha ha

    Jeg kunne virkelig godt bruge at komme lidt væk også.. er mega misundelig.. <3

    God Påske.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så frister madbilleder ekstra (;

      God påske, Jeanette!

      - Kit

      Slet