mandag den 21. april 2014

Gammel favorit i ny forklædning



Jeg har flere gange lavet 'hjemmelavede' flødeboller - da de er nemme, hurtige og så smager de jo ret godt. 
Jeg havde lidt rester i køleskabet, som passede perfekt til en omgang flødeboller - det eneste jeg manglede var noget, som kunne bruges til bunde. Kom til, at tænkte på de små kræmmerhuse, som jeg ved at mange gamle mennesker kan lide, og tænkte at de ville være et oplagt bud. 
Jeg synes at de blev rigtig fine - dryssede dem med lidt knust kyskager, som bidragede fint til det søde tøsede look. 

5 kommentarer:

  1. De er super fine! Gode for sig selv, men ville også fungere som en sjov alternativ vaffel til en isdessert :) Stort 5tal herfra ;)
    /K

    SvarSlet
  2. Lækre ser de i hvert fald ud :-)

    Kh Camille

    SvarSlet
  3. Sådan en ville jeg slet ikke klage over at få serveret :D Det ser virkelig sødt ud :-)

    SvarSlet
  4. Nemme flødeboller. Del gerne opskrift :) rumlende mave hilsner Louise

    SvarSlet
  5. Super god idé og virkelig fine tallerkner!! :D

    SvarSlet