onsdag den 30. april 2014

Forår, siger du?




Nøj, hvor har vejret været så skønt disse dage! 
Jeg ved ikke med resten af landet, men i Aalborg har det været ren sommer. Bare tæer, ny-opdukkede fregner på næseryggen og grill-duft i luften, det er bare herligt. 

I forgårs havde jeg lidt timer, der skulle slåes ihjel, inden jeg fik en veninde forbi til kaffe, og hvordan gør man det bedre end ved en tur i gågaden og hyggekigge, efterfulgt af tøsebogslæsning i solen?
Nynne's Dagbog var at finde til en sølle 10'er i Bog&Idé, så den røg i kurven, og så var det bare hjem og hygge i gården. Er godt nok svært misundelig på, at alle i boligblokken har fået altan her i løbet af årsrenoveringen (.. pånær os stakler i hjørnelejlighederne, som sjovt nok ingen har kunne få koblet på. Damnit!)
Men hey, vi har også fået nye borde-bænke-sæt, så dem leger jeg altså til, er min nye altan. Jeg flytter sgu ned på en af dem, med et tæppe, min computer og et spejder-gryde-blus, hvis vejret fortsætter i den her dur.

8 kommentarer:

  1. Eeej hvor du hygger :-) .. det har været lige så godt vejr i kbh og må indrømme jeg også mangler en altan!

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Det burde være en menneskeret med sådan en ;-)

      - Anne

      Slet
  2. Elsker Nynne eller rettere, bøgerne om hende - jeg har læst hele serien MANGE gange..

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig, har læst 1 og 2 til hudløshed, og 3'eren er jo mindst ligeså sjov!

      - Anne

      Slet
  3. Hvor hyggeligt :)
    Ih, jeg ville også sådan ønske vi havde altan!! Men nej, det blev der ikke lavet til stuelejlighederne :( Æv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tsktsk, vi er uheldige, er vi! Men ja, hygge i gården er nu heller ikke dumt :)

      - Anne

      Slet
  4. Hey i det mindste har en baggård med borde og bænke. :) vi har hverken altan eller baggård. Æv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt, det er jo med at værdsætte det, man har :D

      - Anne

      Slet