lørdag den 12. april 2014

Boligglimt, køkken edition.







Sidst fik i et kig ind i mit soveværelse med indlægget her - denne gang får I lidt glimt fra mit køkken.

 Elsker især min KingFisher, for her får mit R.C jo for alvor lov at herske - dog er mit Flora-stel og flere af mine figurer placeret i stuen.
Men selvom jeg er glad for mit køkken, kan jeg jo ikke få tingene eksakt som jeg ønsker. Jeg er jo trods alt en fattig studerende, som bor i lejelejlighed, så de 80'er laminatlåger jeg har, må jeg fx leve med.(Tror ikke liiiige min lave, vrede varmemester bliver glad, hvis jeg spontant river dem ned.)
Men resten, har jeg jo heldigvis mulighed for at indrette, netop som jeg selv synes. 
Og der er sket lidt nyt, den sidste uges tid - både er Lille Ida jo flyttet ind på krydderihylden, men også lidt ved komfur-stillebenet er ændret. For nylig var jeg som bekendt på genbrugs-rov, og der faldt nemlig jeg over nye retro-bestik-glas til sølle 5 kroner stykket og en æggegul Rosti-kande til mit ta'-tøj. Skønt! Elsker når der sker lidt nyt.

Har I gjort jer nogle gode kups for tiden?

8 kommentarer:

  1. Så meget R.C måtte der altså også godt stå i mit køkken! Og fint blåt b og smuk gul skammel. Og jeg har altså også laminatlåger, som jeg faktisk gerne må gøre noget ved... hvem gir et nyt køkken? Og vigtigere endnu, en håndværker eller to til at sætte det op... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det ikke, finder du en, der er klar på at sponsorere et til mig også, så sig endelig til :D
      Og tak for rosen, er selv rigtig glad for sagerne! <3

      - Anne

      Slet
  2. Er vild med din KingFischer, og at den er proppet med RC!! Ser godt ud!!

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Siri :D Elsker altså også min RC samling ganske højt, som den nørd jeg er.

      - Anne

      Slet
  3. Av, min arm så meget dejligt RC!
    Fine køb i genneren :) ps. er mega misundelig på din tallerkenopsats!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Astrid :D Den er heller ikke værst.

      - Anne

      Slet
  4. Jeg er så vild og hammer misundelig på alt jeres RC :)
    Jeg her ikke gjort mig nogle gode boligkøb på det sidste :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er også næsten misundelige på os selv ;-) Du må på boliggear/R.C-jagt!

      - Anne

      Slet