tirsdag den 28. januar 2014

.. stadig lidt snehad.

Ved midnatstid igår så min udsigt sådan ud - sne, sne og sne, men slet ikke sti at gå på.
Jeg er ikke blevet kureret for snehad - desværre.

Det med at have våde fødder er ved blive et form for tema for mig. Det er i hvert fald det, jeg giver skylden for min forkølelses manglende vilje til, at give slip på mig. Der er skodsne og sjap over alt, og jeg er træt af våde strømper, så jeg har gravet et par af mors gamle støvler frem fra gemmerne og håber det kan hjælpe. 
Ellers er der arbejde nok at passe, så jeg har nok at se til. I dag er det heldigvis kun en 'lille' vagt, så det bliver før midnat at mit hoved rammer puden i aften. Dét glæder jeg mig faktisk allerede til. 

2 kommentarer:

  1. Håber din mors støvler kan hjælpe dig, til tørre og varme fødder.
    Herhjemme skruer vi op på forbruget af appelsiner, i de kolde måneder. Det holder det værste snot fra hjemmet.

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heldigvis haft tørre fødder siden, så det er fremskridt (:

      - Kit

      Slet