tirsdag den 10. december 2013

Lyd.


Dette billede faldt jeg over på facebook. Det fik mig til at tænke på musik, som får en i et helt særligt humør. Altså, ikke at jeg har en 'indre-stripper'. Gudskelov - ville ikke kunne se crowden for bare røv og fodsåler, hvis jeg så meget som jeg overvejede, at slå mig løs. Det er den der slags musik, som hverken er trendy, speciel eller på nogen måde sejt, men som alligevel skaber lykke, fjoller og godt humør, som jeg tænker på. 

Lange og jeg bliver ofte helt besat af den slags sange, og så lytter vi dem om og om igen, mens vi skrål og skaber os, så ingen andre end os selv, kan holde det ud. Dét er yndlings.

Her er et lille udsnit af dem som altid skaber lykke:





Holder I af den slags udskejelser? Eller er I mere til indie, klassisk eller hvad så end radioen spiller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar