lørdag den 21. december 2013

Juleferien er skudt igang..

Startede ferien ud igår, med en tur på job, hvor der vankede julegave i form af vin og det sødeste kort. Dejligt! 


Derefter gik turen på Cafeministeriet til lækker æble/marcipan-crumble med ristede nødder og cremefraiche. 


 Og slutteligt, et smut hos hælemanden efter min julegave til mig selv: Nye såler på mine favorit hverdagsstøvler. Så holder de forhåbentlig endnu en sæson!
***

Det er skønt med juleferie - synes I ikke? Idag har jeg sovet længe og drukket morgenkaffe foran fjerneren til julefilm. Og senere skal jeg mødes med min veninde, som pt studerere i KBH - det skal nok blive skønt med en gang god mad, tøsesladder og hygge.

Nårh ja - og så har jeg også brugt morgenen på at beundre dagens kalenderpakke. Nissen har overgået sig selv, og har givet mig en dyb tallerken til samlingen, men ikke nok med det. For udover den, indeholdte pakken de fineste, sarteste originale måge-servietter. De er så fine, jeg ikke nænner at bruge dem næsten. Det er jo ren Maude-stil!




Hvad har I fået feriestarten til at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar