søndag den 20. oktober 2013

Skønne roderier.


Både det fine kys-hjerte og den flotte alun-rod, er nye bekendskaber i min stue.
Vores mor købte en alun-rod, akkurat magen til denne, da vi i sommers var til have-arrangement. Vi var alle enige om, at det var den smukkeste plante, der var. Både vild og eventyragtig med sine blommefarvede blade, som når solen lyser gennem dem, viser sig at være bordeaux på modsatte side, hvilket giver det fineste pink/lilla farvespil.
Og så var jeg så heldig, at Kit selv havde altanen fuld af alunrod, da hun faldt over en, sat ned til sølle 10 kroner.
 Er den ikke bare fin? Jeg bliver hvertfald glad, hver gang jeg får øje på den.

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor fint! Har selv haft set på nogle, men kunne ikke helt bestemme mig, om de passede ind. Det står i hvert fald SÅ flot til den mørke træfarve hos dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg synes også netop, at den passer rigtig godt til træet (:

      - Anne

      Slet