onsdag den 9. oktober 2013

Gaveglimt og lys forinden af tunnelen.





Endnu en lækker stak gaver, har fundet vej til mig. Vores søde venner, der var inviteret til Alice i Eventyrland-festen, havde nemlig også købt alverdens fine sager. Så jeg fik både nyt til dvd-skuffen, køkkenskabet og boghylden.

Pt. står den dog ikke på læsning af hyggelig skønlitteratur, tværtimod. 
De næste dage, sidder mig og gruppen belæsset med korrektur læsning, reference-lister og ikke mindst nedsætning af mængde af tegn (vi er jo nogle, *host*, der ikke formår at fatte os i korthed) Vores Modul 11 projekt, skal nemlig være klar til aflevering på fredag - og jeg glæder mig allerede til det er sendt afsted.
Så er der et lille, tiltrængt pusterum, med almindelig undervisning, til vi skal op og forsvare det sidst på måneden. 

4 kommentarer:

  1. Uha! Så må du sørme også have god arbejdslyst!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fantastisk gaveglimt; det er jo helt vidunderligt med nye filmskatte.

    Og sikke et stressende skoleprojekt, der lurer i disse dage. Jeg håber, du kommer godt igennem det hele!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig en skøn stak at få - den ene er jo bedre end den anden (:
      Og ja, der er nok arbejde, at tage af ugen ud, må man sige. Håber også snart at vi lukker ned for idag - mit hoved begynder vist at slå helt fra her efter kl. 15 i hvertfald (;

      - Anne

      Slet