lørdag den 26. oktober 2013

Glimt fra fredagsaftalen.






Igår bød på endnu en skøn fredags-aftale, med røde bøffer, høj musik, espresso/peanut-is, sladder og en tur i byen. Den tradition kører vi vist aldrig træt i - tværtimod, og vi var enige om, at bøfferne var helt exceptionelt smørbløde denne gang. 

Så efter at have startet dagen idag, med lækker tømmemændsmorgenmad på Kit's sofa, er jeg nu hjemvendt til min egen lejlighed. Pt. prøver jeg at tage tilløb til min gigantiske opvask - godt at jeg tirsdag (endelig) flytter tilbage til min rigtige lejlighed. Tænk, at jeg har overlevet to måneder uden opvaskemaskine - og så endda uden at få men af det. Jeg er en a the lucky few, tror jeg. 
Men det er nok bedst at få den overstået mens tid er, der varer nemlig ikke så længe før, jeg skal ud at drikke kaffe med en veninde, der er på hjemme-besøg fra KBH. 

Håber I også har jer en dejlig lørdag!

6 kommentarer:

  1. Uhm det ser lækkert ud! Heldigvis er kæresten sendt i byen for at fange aftensmaden hos Karma Sushi, så jeg er kun lidt misundelig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er heller ikke det værste sted at være på fisketur B-) Og jo tak, det var rigtig lækkert :D

      - Anne

      Slet
  2. Ej hvor ser det bare lækkert ud - god start på weekenden :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have - det var nemlig en aldeles herlig start :D

      - Anne

      Slet
  3. uh salaten ser lækker ud! Hvad er snasket lavet af?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var den også :D Det består af puka-feta (du ved, blok-fetaen, man kan skære af), citronsaft, sød chili, stærk flydende chili og citron saft + salt og peber (:

      - Anne

      Slet