søndag den 22. september 2013

I torsdags..



For at overspringshandle lidt, inden jeg kastede mig over en gigantisk bunke lektier torsdag, havde jeg brug en venindes selskab. Vi valgte at tage en tur på café, hvor vi fik verdens mest griske reje-panini og en lækker iskaffe. Efterfølgende gik vi en lille tur på havnen, for ilt har man brug for, efter sådan en kæmpe omgang foder. 
Lektierne er virkelig en hård omgang, da jeg aldrig nogensinde, har fået det indkørt som en fast del af min hverdag. Håber virkelig, at det bliver lettere en gang.

4 kommentarer:

  1. Det lyder både lækkert og rigtig hyggeligt!

    Nogle gange har man bare brug for en velvalgt overspringshandling ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var helt vidunderlig (:
      Overspringshandlinger er uundgåelige og hyggelige.

      - Kit

      Slet
  2. Mmmhhh, den burger ser god ud ;-)

    SvarSlet