mandag den 26. august 2013

Plus/minus.



Nok er jeg ikke synderligt begejstret for at skulle genhuses, men jeg må indrømme, at min midlertidige altan er et stort hit. Sådan en sku' man sgu ha' sig! Igår (i et anfald af "jeg skal starte igen på studie imorgen"-effektivitet) tørrede jeg vasketøj derude, og luftede dyner, inden de fik nyvasket, crispy betræk på. Det er altså skønt. Men det manglede sgu også bare, når man er opvasker-løs. Som forventet, er det tilgengæld ikke ligefrem et hit (særligt ikke med tanken om, at skulle vaske op efter min og Kit's forestående familiefødselsdag på søndag. Som jeg ellers glæder mig rigtig meget til). Men hey - så må vi bare håbe sommervejret varer ved lidt endnu, så altanens fordele, får lov at overskygge ulemperne lidt endnu. 

2 kommentarer:

  1. Det er og bliver altså noget af det aller aller fineste at få spritny-vasket sengetøj på, især hvis man har været i et lille bad inden sengetid.. :) Og ekstra bonus med en lille udlufter.. Kan nærmest fornemme velbehaget ved at smide sig ovenpå dynerne bagefter.. Mm.

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, det er altså ualmindelig skønt. Det burde man altså tage sig sammen til at gøre noget oftere - hverdagsluksus når det er bedst (:

      - Anne

      Slet