tirsdag den 20. august 2013

Kan jeg låne 200 til en kop kaffe?


I dag har jeg:

  • Været i skole.
  • Fået taget  pasfoto. 
  • Fået det fysisk dårlig over hvor psyko-dyrt pas+pasfoto er. 
  • Overvejet om de tog ekstra for at få må lige til at ligne et 'før'-billede så meget. 
  • Studeret mit ansigt i en butiksrude og indset, at 'før'-billede-looket er min permanente look - det er bare tydeligere når der er blitz på. 
  • Været på biblioteket.
  • Læst om blommer, mens jeg spiste blommer. Yumyum. 
  • Bestil nyt pas. 
  • Forsøgt at handle ind. Var så træt at jeg ikke kunne komme i tanke om andet end mælk og rugbrød. Det var så meget ikke det eneste jeg skulle have, jeg ved det bare. 
Nu vil jeg læse Astrid Lindgren, spiser tyve liter mad, vinde i lotto og sov i 60 timer i streg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar