lørdag den 31. august 2013

Broccolisuppe, skumfiduser og trolde.





Som altid, havde vi en rigtig skøn fredagsaftale. Da vi begge sparer op til Hamburgturen, var de røde bøffer byttet ud for en gang lækker suppe. Det er jo endnu engang efterårets madtema, akkurat som vi valgte, at det skulle være sidste år.
Dernæst kom der lidt ekstra lækkerier og et par flasker rødvin på bordet, og ikke mindst en god portion tøsesladder, alt i mens Mumi og de andre rødder underholdte i baggrunden. Det er simpelthen noget af det hyggeligste der findes, sådan at sludre i timevis på tomandshånd.
Håber I også har fået en dejlig start på weekenden.

6 kommentarer:

  1. Den suppe ser virkelig lækker ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blev faktisk også rigtig godt, hvis jeg selv skal sige det - også selvom min stavblender gav op halvvejs (:

      - Anne

      Slet
  2. Hvor ser det dog fint og hyggeligt ud; skumfiduser og Mumi må være den perfekt kombination.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Rikke, det var et match made in heaven!

      - Anne

      Slet
  3. Det lyder som opskriften på en perfekt aften :-) Og suppen lyder virkelig lækker, min fredag bød også på suppe - dog en champignonsuppe istedet

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var helt perfekt (: Champignonsuppe er også bare lækkert - det faktisk alt for længe siden, jeg har fået. Tror jeg lavede en enkelt omgang sidste år, med en rest blomkål. Det kunne være, det var den variation, der skulle på bordet næste gang (:

      - Anne

      Slet