søndag den 7. juli 2013

Tre fluer med et smæk.


Lige nu sidder jeg i bussen på vej piå job. Har været så heldig, rent faktisk at score mig selv, noget relativt studierelevant at tage mig til her i ferien, hvilket der ellers er rift om. Og somom det ikke skulle være nok, blev jeg i fredags ringet op af Ældre & Handicap Forvaltningen, efter at have været til samtale om en stilling, til deres nye vikarkorps fra efteråret af - og de vil også gerne have mig med på holdet. Og da jeg så tilfældigvis samme dag, tjekkede min mail, havde jeg modtaget besked fra det praktiksted jeg har søgt. Og tænk sig, de gerne vil tage imod tilbuddet om, at have mig i praktik til vinter. 3 x held på stribe. Det er altså temmelig skønt (og voksent, puha).
Så selvom, at jeg er en smule gnaven over, at bruge en smuk sommerdag indendøre, skal jeg huske på, at jeg rent faktisk er ret så heldig pt. Og at den slags jo pynter på CV'et. (Og at det bliver meget sjovere, når der går penge ind den første, i forhold til hvad der plejer).
Men lov nu, at I nyder solen for mig idag - så tager jeg tjansen fra imorgen af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar